علی محمد زورآوند روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این مدت حداکثر دمای روزانه شهر کرمانشاه به 37 درجه و حداکثر دمای شبانه نیز به 17 درجه بالای صفر می رسد.
وی ادامه داد: دمای امروز شهر کرمانشاه در گرمترین ساعت به 38 درجه و امشب به 18 درجه بالای صفر خواهد رسید.
زورآوند خاطرنشان کرد: امروز سومار با دمای 47 و قصرشیرین با دمای 46 درجه بالای صفر گرمترین و امشب نیز کنگاور با 14 و سنقر و کلیایی با 15 درجه بالای صفر خنک ترین نقاط استان خواهند بود.
معاون اداره کل هواشناسی کرمانشاه ادامه داد: از روز پنجشنبه پنجم مرداد تا روز یکشنبه هشتم مرداد دوباره شاهد افزایش دمای هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود به گونه ای که در روز شنبه دمای هوای شهر کرمانشاه به 41 درجه نیز خواهد رسید.
وی یادآوری کرد: معمولا پیک دمایی در فصل تابستان از 15 تیر تا 15 مرداد اتفاق می افتد و در این یک ماه که تقریبا نیم بیشتری از آن را طی کرده ایم شاهد گرمای بیشتری نسبت به بقیه ایام سال هستیم.
زورآوند پیش بینی کرد: تا حدود 20 مرداد دمای مناطق مختلف استان با 2 تا سه درجه کاهش یا افزایش تقریبا روند ثابت طی می کند ولی پس از آن شاهد کاهش تدریجی دما در مناطق مختلف خواهیم بود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.