عزت الله پرنیان روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم وزنه برداری جانبازان و معلولان کرمانشاه با یک مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 نشان برنز و کسب 84 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد.
وی خاطرنشان کرد: در این رقابت ها، علیرضا ایزدی تنها مدال طلای تیم وزنه برداری معلولان کرمانشاه را بدست آورد.
پرنیان گفت: همچنین صمد عباسی و شهرام رضایی مدال نقره و سلام خاصه پور و محسن بهزادیان نیز نشان نقره را برای تیم کرمانشاه کسب کردند.
رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان کرمانشاه یادآوری کرد: مسلم امیری و ایوب کبودی دیگر وزنه برداران کرمانشاهی مقام چهارم و علی حیدریان نیز مقام پنجمی را به خود اختصاص دادند تا در جدول امتیازی به کمک کرمانشاه آمده باشند.
وی ادامه داد: در پایان رقابت های وزنه برداری معلولان کشور، تیم تهران با 85 امتیاز قهرمان شد و اردیبل نیز با 77 امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.
پرنیان افزود: هدایت تیم وزنه برداری معلولان کرمانشاه برعهده محمدرضا امینی بود و الله بخش اکبری نیز به عنوان مربی در کنار تیم حضور داشت.
بیست و چهارمین دوره رقابت های وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور با حضور بیش از یکصد وزنه بردار از 19 استان کشور در محل فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین (تهران) برگزار شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.