بهرام کنجوری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: 64 پینگ پنگ باز برتر آسیا (32 نفر بخش آقایان و 32 نفر بخش بانوان) در رقابت های کاپ آسیا به میدان می روند.
وی ادامه داد: از ایران نیز تنها ندا شهسواری در بخش بانوان و نوشاد عالمیان در بخش آقایان به رقابت های کاپ آسیا دعوت شده اند.
کنجوری یادآوری کرد: در آخرین رده بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، شهسواری در رده 284 جهان و اول آسیای میانه قرار گرفته است.
دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه افزود: سی و دومین دوره رقابت های پینگ پنگ کاپ آسیا قرار است از 24 تا 26 شهریور امسال در احمدآباد هندوستان برگزار شود.
وی گفت: شهسواری ماه گذشته در رقابت های جهانی آلمان نیز حضور پیدا کرد که با یک پیروزی مقابل حریف پاکستانی و یک شکست برابر حریفی از ماکائو نتوانست به مرحله حذفی راه پیدا کند و از گردونه رقابت ها کنار رفت.
کنجوری در ادامه از فعالیت 580 ورزشکار بیمه شده در هیات پینگ پنگ استان خبر داد و گفت: حدود 60 درصد این ورزشکاران آقایان و 40 درصد را نیز بانوان تشکیل می دهند.
دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه افزود: در سال گذشته ورزشکاران هیات پینگ پنگ موفق به کسب پنج مدال در مسابقات کشوری شدند اما در مسابقات جهانی، آسیایی و بین المللی مدالی کسب نشد.
وی در پایان یادآوری کرد: طی یک سال اخیر نیز پنج دوره آموزش مربی گری در استان برگزار شده که سه دوره آن مخصوص آقایان و 2 دوره نیز مخصوص بانوان بوده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.