منصور کیانی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میثم زارع کشتی گیر کرمانشاهی است که به عنوان نماینده وزن 76 کیلوگرم ایران در رقابت های قهرمانی آسیا حضور پیدا می کند.
وی ادامه داد: تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران با 10 ورزشکار قرار است چهارشنبه شب تهران را به مقصد بانکوک ترک کند.
کیانی افزود: رقابت های قهرمانی آسیا در 2 بخش آزاد و فرنگی برگزار می شود که رقابت های بخش آزاد طی روزهای 31 تیر و اول مرداد به انجام خواهد رسید.
دبیر هیات کشتی کرمانشاه یادآوری کرد: هم اکنون هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران برعهده غلامرضا محمدی است.

** انگیزه زیادی برای کسب مدال در مسابقات آسیا دارم
میثم زارع ملی پوش وزن 76 کیلوگرم تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: انگیزه بسیار زیادی برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و کسب مدال از این رقابت ها دارم.
وی با بیان اینکه آمادگی خوبی دارد و مدت هاست که تمرینات خود را در اردو دنبال می کند، ادامه داد: کار سختی در مسابقات قهرمانی آسیا پیش رو دارم اما نهایت تلاش خود را به کار می بندم تا با کسب مدال به کشور بازگردم.
زارع افزود: مسابقات قهرمانی آسیا محل حضور بهترین کشتی گیران این قاره است و به طور قطع تمامی نفرات حاضر به دنبال کسب بهترین نتایج و قرار گرفتن روی یکی از سکوهای قهرمانی هستند.
این کشتی گیر کرمانشاهی در عین حال از کشتی گیران ژاپن، عراق و هندوستان به عنوان مهمترین رقبای خود در 76 کیلوگرم رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا یاد کرد.
وی در خصوص زمان برگزاری مسابقاتش نیز گفت: روز شنبه 31 تیر باید در مراسم وزن کشی و قرعه کشی حاضر شوم و از روز یکشنبه اول مرداد نیز کارم را آغاز می کنم.
زارع خاطرنشان کرد: ابتدا از صبح روز اول مرداد باید در دور مقدماتی وزن 76 کیلوگرم کشتی بگیرم و در صورت راهیابی به مراحل رده بندی یا فینال، عصر این روز برای کسب مدال مبارزه خواهم کرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.