هرمز نوروزی نژاد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مهرداد صیدی و مسعود رستگار جودوکاران کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به عضویت تیم ملی ناشنوایان جودو ایران درآمدند.
وی خاطرنشان کرد: صیدی در وزن 100- کیلوگرم و رستگار نیز در وزن 100+ کیلوگرم در رقابت های المپیک ناشنوایان به میدان خواهند رفت.
نوروزی نژاد یادآوری کرد: تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران با 9 ورزشکار در 2 بخش کاتا و مبارزه به رقابت های المپیک ناشنوایان اعزام شد.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه همچنین از محمدرضا لویی مقدم به عنوان سرمربی و مصطفی نمکیان به عنوان مربی تیم ملی جودو ناشنوایان ایران یاد کرد.
وی در ادامه به وضعیت آمادگی 2 جودوکار کرمانشاهی حاضر در ترکیب تیم ملی اشاره و اظهار کرد: رستگار و صیدی هر 2 از اوایل اسفند سال گذشته به صورت مرتب در ترمینات تیم ملی حضور داشتند.
نوروزی نژاد یادآوری کرد: پس از پشت سرگذاشتن چند مرحله اردو از جمع 22 نفری ملی پوشان، در نهایت 9 نفر برای اعزام به رقابت های المپیک ناشنوایان انتخاب شدند که 2 جودوکار کرمانشاهی نیز در این لیست حضور داشتند.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در وزن 100- کیلوگرم ورزشکارانی از جمهوری چک، ژاپن، روسیه و هلند مهمترین رقبای مهرداد صیدی به حساب می آیند و در وزن 100+ کیلوگرم نیز ورزشکاران ایتالیا، ژاپن، روسیه و گرجستان نیز از مهمترین رقبای مسعود رستگار هستند.
وی در پایان یادآوری کرد: همچنین دکتر سعیدکاظمی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه و رئیس کمیته پزشکی فدراسیون ناشنوایان نیز به همراه تیم ملی جودو ناشنوایان عازم رقابت های المپیک شد.
مسعود سفیدی 60- کیلوگرم ، مهرداد بداغی 60+ کیلوگرم ، علی سلحشور 66- کیلوگرم ، علی دهقان 73-کیلوگرم ، حسین الله کریمی 81- کیلوگرم ، مهرداد صیدی 100- کیلوگرم و مسعود رستگار در وزن 100+ کیلوگرم و محمد شفیعی آسیابی و علیرضا ساعتیان نیز در بخش کاتا نفرات اعزامی ایران به این مسابقات را تشکیل می دهند.
مسابقات جودو رقابت های المپیک ناشنوایان از روز پنجشنبه 29 تیرماه در شهر سامسون ترکیه آغاز می گردد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.