به گزارش خبرنگار ایرنا، علی مسکینی نماینده وزن 55- کیلوگرم کاراته ایران در رده سنی امید بود که رقابت های خود را از صبح امروز (جمعه) آغاز کرد و با سه پیروزی و یک شکست توانست مدال برنز قهرمانی آسیا را از آن خود کند.
وی در نخستین دیدار خود برابر حریفی از قزاقستان قرار گرفت و در دیداری برتر با حساب 9 بر 3 پیروز شد و به دور دوم راه پیدا کرد.
مسکینی در مسابقه دوم خود مقابل کاراته کایی از کشور چین قرار گرفت و در حالی که مقابل این حریف به تساوی 2 بر 2 دست یافت در نهایت با رای داوران پیروز اعلام شد.
کاراته کا وزن 55- کیلوگرم ایران سپس در مرحله نیمه نهایی با حریفی از اردن مسابقه داد و در حالی که کادر فنی ایران معتقد بود داور مسابقه امتیازات مسکینی را نادیده گرفته است در نهایت تن به شکست 2 بر یک داد تا به دیدار رده بندی راه یابد.
مسکینی در این مرحله و برای کسب مدال برنز به مصاف ورزشکار تایلندی رفت که در دیداری یک طرفه با حساب 9 بر 2 پیروز و عنوان سومی رقابت های قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.
مهدی خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم و محدثه آقایی در وزن 68- کیلوگرم بخش کاتا و سامان حیدری در بخش کمیته تیمی بزرگسالان دیگر ورزشکاران کرمانشاهی حاضر در رقابت های قهرمانی آسیا هستند.
خدابخشی ابتدا با ورزشکاری از مالزی مسابقه می دهد و در صورت راه یابی به دور دوم به مصاف یکی از رقبای اهل اندونزی و یا هندوستان خواهد رفت.
آقایی نیز در دیدار اول خود به مصاف ورزشکار ژاپنی خواهد رفت و در صورت پیروزی در دور دوم با کاراته کایی از چین مسابقه می دهد.
در کمیته تیمی نیز سامان حیدری و مهدی خدابخشی عضو تیم ملی هستند که در مسابقه نخست با هندوستان دیدار می کنند و در صورت برتری دور دوم با یکی از تیم های چین یا تاجیکستان روبرو خواهند شد.
احسان حیدری و پگاه زنگنه دو مربی کرمانشاهی نیز به عنوان مربی در تیم های آقایان و بانوان ایران حضور دارند.
مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در رده های سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از 22 تا 25 تیر با حضور 660 کاراته کا از 27 کشور جهان در شهر آستانه قزاقستان برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.