هرمز نوروزی نژاد روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: کاروان ورزشی ناشنوایان ایران قرار است با 107 ورزشکار در 13 رشته ورزشی عازم المپیک تابستانی شود.
وی یادآوری کرد: بیتا جواهری، ناهید امیری، بهاره صفری و پروین یاره در کاراته و مهرداد صیدی و مسعود رستگار در جودو 6 ورزشکار کرمانشاهی هستند که به مسابقات اعزام خواهند شد.
نوروزی نژاد افزود: اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی کاراته بانوان ایران که چهار ورزشکار کرمانشاهی در آن حضور دارند از فردا ( جمعه 23 تیر) آغاز می شود.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان کرمانشاه گفت: این اردو در تهران و تا روز اعزام به مسابقات ناشنوایان که 27 تیر خواهد بود، ادامه پیدا می کند.
وی گفت: تیم ملی کاراته ناشنوایان ایران با 9 ورزشکار به مسابقات المپیک اعزام می شود و کرمانشاه با داشتن چهار ملی پوش بیشترین عضو تیم ملی را در اختیار دارد.
نوروزی نژاد افزود: هدایت تیم ملی کاراته بانوان ناشنوای ایران بر عهده مریم مشیری از مربیان خوب و برجسته کرمانشاهی است.
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه همچنین با اشاره به تیم ملی جودو ناشنوایان ایران گفت: این تیم نیز با 9 ورزشکار عازم رقابت ها می شود.
وی تصریح کرد: مهرداد صیدی و مسعود رستگار 2 ورزشکار کرمانشاهی نمایندگان اوزان منهای 100 و به اضافه 100 کیلوگرم تیم جودو ناشنوایان ایران خواهند بود.
نوروزی نژاد خاطرنشان کرد: اردوی نهایی این تیم نیز از 20 تیر آغاز و تا زمان اعزام به رقابت ها ادامه خواهد داشت.
وی در پایان از محمد منصوری به عنوان سرمربی تیم ملی جودو ناشنوایان ایران یاد کرد.
بیست و سومین دوره المپیک تابستانی 2017 ناشنوایان اواخر تیر ماه در کشور ترکیه برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah وکانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشرخواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.