شهاب نادری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در برنامه ششم توسعه کشور، برای اشتغال جوانان و حمایت از تولید برنامه های بسیار خوبی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی تدوین شده و کمیسیون اقتصادی مجلس نیز تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال را در دستور کار قرار داده است.
وی تصریح کرد: میزان تولید برخی واحدهای صنعتی و تولیدی کشور به نصف رسیده و تعدادی از کارخانه ها در واقع با رکود مواجه شده اند که دولت باید توجه به تولیدات داخلی را در دستور کار خود قرار دهد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دولت با کاهش بهره های بانکی و تسریع در پرداخت تسهیلات می تواند زمینه رونق تولیدات داخلی را فراهم کند.
نادری ادامه داد: فرهنگ کار یکی از اساسی ترین نیازهای اقتصاد مقاومتی است که متاسفانه جوانان کشورمان بر این باور هستند که تنها شغل اداری و پشت میزنشینی شغل محسوب می شود که باید این نگاه تغییر پیدا کند.
وی صنعت گردشگری را یکی از مهمترین قابلیت ها و ظرفیت ها در تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و اظهار داشت: دولت می تواند با توسعه روستاها و ایجاد زیرساخت ها، توسعه بوم گردی و صنایع دستی در راستای تولید و اشتغال گام بردارد و خوشبختانه در این راستا، زمینه نیز فراهم است.
نماینده مردم شهرستان های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در مجلس شورای اسلامی افزود: همه باید تلاش کنند تا این خواسته مقام معظم رهبری تحقق پیدا کند و بخش خصوصی نیز باید با احساس مسئولیت وارد عمل شود.
نادری بیان داشت: تامین امنیت سرمایه گذاری در توان قوه قضائیه است که درخواست داریم مسئولان قضایی در تمام نقاط کشور امنیت سرمایه گذاران را تامین کنند تا بتوانند با اطمینان خاطر به تولید و اشتغال بپردازند.
8066/7455 خبرنگار: یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.