به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان حسینی روز سه شنبه در جلسه رسیدگی به مشکلات ورزش گیلانغرب اظهارداشت: برای عملیاتی شدن این طرح، تعداد 10 دستگاه قایق کایا برای توسعه ورزش های آبی به این شهرستان اختصاص یافته است.
وی بیان کرد: در تلاشیم با رایزنی لازم با دستگاه متولی منابع آب استان، پس از تایید فدراسیون قایقرانی، نسبت به برپایی اردوهای تیم ملی قایقرانی برای استفاده از سد سراب گیلانغرب اقدام شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: در گذشته نسبت به ایجاد زیرساخت های لازم در بخش ورزش شهرستان های استان کرمانشاه کم توجهی شده است و برای رفع این مشکل نیازمند برنامه ریزی هدفمند در این راستا هستیم.
حسینی، بر لزوم جذب بیشتر خانواده ها و به ویژه بانوان به امر ورزش تاکید کرد و ادامه داد: برای نوسازی و بهبود شرایط ورزش شهرستان ها و اماکن ورزشی، نیازمند حمایت فرمانداران هستیم.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب نیز در سخنانی شمار ورزشکاران سازمان یافته در قالب 29 هیات ورزشی در این شهرستان را یک هزار و 688 تن ذکر کرد و گفت: هم اکنون هشت هیات ورزشی به علت کمبود منابع مالی غیر فعالند.
فرهاد همتی اضافه کرد که با اقدام های صورت گرفته، شمار باشگاه های بخش خصوصی فعال در گیلانغرب از 9 به 12 باشگاه افزایش یافته است.
وی، سرانه فضای ورزشی در شهرستان گیلانغرب را 119 سانتی متر اعلام و اظهار کرد: از مجموع سرانه ورزشی، 91 درصد آن مربوط به اداره ورزش و جوانان ، هفت درصد مربوط به دستگاه های دولتی و 2 درصد باقی مانده نیز مربوط به بخش خصوصی است.
وی گفت: با توجه به میزبانی موفق گیلانغرب در برگزاری مسابقه های مختلف ورزشی کشوری در چند سال اخیر، توسعه ورزشهای آبی و همگانی در دستور کار است و امیدواریم با همراهی و حمایت مسئولان استانی این مهم بیش از پیش تقویت شود.
گیلانغرب با 72 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه واقع شده است.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.