ناصر محمدصالحی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کشورهای سوئد، سوئیس، آلمان، پاکستان، عراق، افغانستان و ارمنستان از جمله تیم های خارجی شرکت کننده در این رقابت ها هستند.
وی با بیان اینکه این رقابت ها به مدت سه روز از 21 تا 23 تیر در سرسرای ورزشی امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار می شود، گفت: شرکت کنندگان مسابقات جام وحدت و دوستی ملت ها از تمامی رده های سنی (خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید، بزرگسالان و پیشکسوتان) خواهند بود.
محمدصالحی با اعلام اینکه رقابت های جام وحدت و دوستی ملت ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می شود، گفت: در مجموع حدود یک هزار و 350 ورزشکار که 700 نفر آن ها ورزشکاران آقا و 650 نفر نیز ورزشکاران خانم هستند در مسابقات حضور دارند.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه یادآوری کرد: از تمامی استان های کشور در مسابقات جام وحدت و دوستی ملت ها حضور خواهند داشت و از استان کرمانشاه نیز یک تیم حدود 70 نفره در هر 2 بخش آقایان و بانوان نیز در رقابت ها شرکت می کنند.
وی در خصوص زمان برگزاری مسابقات بانوان و آقایان نیز گفت: رقابت های بین المللی جام وحدت و دوستی ملت ها رسما از صبح چهارشنبه (21 تیر) با برگزاری رقابت های بخش بانوان آغاز خواهد شد و تا ظهر روز پنجشنبه (22 تیر) ادامه پیدا می کند.
محمدصالحی ادامه داد: رقابت های بخش آقایان نیز از بعدازظهر پنجشنبه آغاز و تا شامگاه جمعه (23 تیر) در جریان خواهد بود تا در نهایت چهره نفرات و تیم های برتر مشخص شود.
وی در پایان گفت: تماشای رقابت ها برای عموم آزاد می باشد و بانوان و آقایان علاقه مند می توانند در زمان برگزاری رقابت ها، به ترتیب تماشاگر مسابقات بانوان و آقایان باشند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.