به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر سیامک سهرابی روز یکشنبه در نشستی خبری که در سرسرای جلسات تامین اجتماعی کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: برای امسال 600 میلیارد ریال اعتبار دیگر مصوب شد تا در سال 96 در مجموع سه هزار و 600 میلیارد ریال در بحث سلامتی بیمه شدگان هزینه شود.
وی همچنین از وجود 950 نفر پرسنل در حوزه درمان تامین اجتماعی خبر داد و گفت: در سال گذشته سه میلیون مراجعه توسط بیمه شدگان به مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی صورت گرفت که به طور میانگین می توان گفت هر فرد بین 2 تا سه بار از خدمات بیمه ای استفاده کرده است.
سهرابی ادامه داد: از مجموع مراجعات صورت گرفته در سال گذشته، 25 هزار مورد به جراحی منجر شده و بقیه به صورت سرپایی مداوا شده اند.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه یادآوری کرد: به طور میانگین سالانه پنج تا پنج هزار و 500 مادر باردار نیز از خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه برخوردار می شوند.
وی تصریح کرد: در طول 10 سال اخیر تنها یک مورد فوت مادر باردار در استان اتفاق افتاد و این بیانگر خدمات مناسب ارائه شده به این دسته از افراد است.
سهرابی همچنین از صرف هزینه 35 میلیارد ریالی برای هتلینگ بیمارستان های شهدا و حضرت معصومه (س) در سال گذشته که طرف قرارداد تامین اجتماعی هستند، خبر داد و گفت: امسال 10 میلیارد ریال دیگر به این مبلغ برای ارتقاء و افزایش خدمات به مراجعه کنندگان افزوده می شود.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از اقدام های صورت گرفته ثابت نگه داشتن قیمت داروها بوده است به گونه ای که اکثر داروها بخصوص برای درمان های سخت طی 3.5 سال اخیر ثابت مانده اند.
وی در پایان همچنین از آغاز حذف دفترچه های کاغذی که هم اینک در دست مردم قرار دارد خبر داد و گفت: هم اکنون در مراکز درمانی تنها ارائه شماره بیمه و یک کارت شناسایی برای تطبیق هویت افراد کافی است و با همین موارد نیز خدمات مورد نیاز به بیمه شدگان تامین اجتماعی در صورت همراه نداشتن دفترچه ارائه می شود.
در استان کرمانشاه 760 هزار نفر معادل 38 درصد جمعیت استان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی قرار دارند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.