به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا گودرزی روز شنبه در نشست با انجمن های حمایت از بیماران خدمات و کارهایی را که توسط این انجمن صورت می گیرد، بسیار ارزشمند عنوان کرد.
وی با بیان اینکه خدمت به بیماران خاص عبادتی دانست که توفیق آن نصیب هر کسی نمی شود، اظهار داشت: تا زمانی که فرصت این خدمت مهیا است، باید قدردان آن باشیم و همواره نهایت سعی و تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمت به این عزیزان در سریعترین زمان ممکن بکار گیریم.
گودرزی با اشاره به برنامه های دولت تدبیر و امید برای خدمت رسانی به بیماران با اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: خوشبختانه دولت تاکنون گام های اساسی را برای برقراری عدالت درمانی برداشته است و ما در استان کرمانشاه نیز باید همراه با دولت نهایت اهتمام خود را برای حل مشکلات بیماران بکار گیریم تا این فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه 'بیماران فقط رنج بیماری داشته باشند' محقق شود.
در این جلسه که با حضور مدیران و مسئولان بخش های مختلف بیماری های خاص در استان تشکیل شد هر یک از حاضران به بیان مشکلات و معضلات موجود و همچنین پیشنهادها و راهکارهای خود به منظور ایجاد بسترهای لازم برای بهبود وضعیت موجود پرداختند.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.