رضا رستمی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نخستین اردوی آمادگی تیم ملی سپک تاکرای بزرگسالان ایران که از روز 11 تیر آغاز شده بود، صبح امروز (14 تیر) پایان یافت.
وی ادامه داد: در این اردو 53 ورزشکار از استان های مختلف کشور حضور داشتند و تمرینات با نشاط و خوبی هم برگزار کردند.
رستمی با بیان اینکه تیم ملی سپک تاکرای ایران خود را برای حضور در مسابقات جهانی مالزی آماده می کند، گفت: تا زمان برگزاری رقابت ها که در فصل پائیز خواهد بود، پنج مرحله اردوی دیگر برگزار می شود.
سرمربی تیم ملی سپک تاکرای ایران افزود: پس از هر مرحله اردو تعدادی از ملی پوشان خط می خورند تا در نهایت آماده ترین نفرات به مسابقات جهانی اعزام شوند.
وی همچنین با اشاره به حضور هشت ملی پوش کرمانشاهی در تمرینات تیم ملی سپک تاکرا گفت: خوشبختانه همگی آن ها در تمرینات بسیار آماده و سرحال نشان دادند و وضعیت رضایت بخشی داشتند.
رستمی گفت: در این میان شانس سه تا چهار نفر از ورزشکاران کرمانشاهی برای عضویت نهایی در تیم ملی و اعزام به رقابت های جهانی مالزی بیشتر از بقیه است.
سرمربی تیم ملی سپک تاکرای ایران همچنین از امکانات فراهم شده برای برپایی اردوی تیم ملی در کرمانشاه ابراز رضایت کرد و گفت: در این چند روزه امکانات و تجهیزات لازم به خوبی فراهم شد.
وی در پایان اظهار کرد: امکانات خوبی که در اردوی کرمانشاه برای ملی پوشان فراهم شده بود باعث رضایت همگی نفرات حاضر در اردو شده بود و به طور قطع چنین اردوهایی می تواند در روند آماده سازی هرچه بیشتر تیم ملی بسیار اثرگذار باشد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.