محمد سهراب بیگ روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: گماری در تیم ملی کانوپولو و بهروزی راد نیز در تیم ملی پاراکانو (آب های آرام معلولان) عضویت دارند.
وی ادامه داد: سونیا گماری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در کشور مالزی برگزار می شود از روز گذشته (12 تیر) تمرینات آماده سازی خود به همراه سایر ملی پوشان تیبم کانوپولو آغاز کرده است.
سهراب بیگ افزود: این اردو که در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود تا 20 تیر ادامه پیدا می کند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهلا بهروزی راد دیگر ورزشکار کرمانشاهی است که باید در مسابقات آب های آرام معلولان آسیا و سپس مسابقات جهانی به میدان برود.
وی تصریح کرد: بهروزی راد هم از امروز (13 تیر) تمرینات خود را در قالب اردوی تیم ملی آغاز کرده و تا 28 تیر آن ها را دنبال می کند.
سهراب بیگ افزود: این نهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی است که با حضور ورزشکاران اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا برگزار می شود.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه همچنین از دلارام مرزآبادی به عنوان سرمربی تیم ملی کانوپولو و مسعود مهدوی نیا به عنوان سرمربی تیم ملی پاراکانو ایران یاد کرد.
وی در پایان از آمادگی هر 2 بانوی ملی پوش کرمانشاهی ابراز رضایت کرد و گفت: هردوی آن ها با توجه به تجارب بالایی که دارند در مسابقات قهرمانی آسیا شانس کسب مدال را دارند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.