به گزارش ایرنا؛ پایگاه خبری پلیس روز دوشنبه به نقل از سرهنگ رضا شیرزادی با بیان اینکه یک متهم در رابطه با این پرونده دستگیر شده است، افزود: 24 نفر از مددجویان حاضر در این کمپ غیرقانونی به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار کمپ قانونی ترک اعتیاد چشمه سفید قرار گرفتند.
وی با بیان اینکه برخورد با کمپ های غیرقانونی ترک اعتیاد در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد، گفت: در این نوع کمپ ها، درمان بصورت غیراصولی و غیرمجاز صورت می گیرد و بعضا شاهد آسیب های جسمی و روحی به بیماران توسط گردانندگان این کمپ ها هستیم لذا شهروندان به منظور درمان افراد مبتلا به بیماری اعتیاد به مراکز مجاز ترک اعتیاد مراجعه کنند و از مراجعه به این گونه کمپ ها به جد پرهیز نمایند.

**کشف 21 کیلوگرم هروئین در کرمانشاه
فرمانده انتظامی کرمانشاه از متلاشی شدن باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در روستاهای دورافتاده این شهرستان و کشف 21 کیلوگرم هروئین خبر داد.
سرهنگ شیرزادی در این رابطه گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با انجام کار اطلاعاتی از فعالیت یک باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان با مطلع و انهدام آن را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: پس از انجام تعقیب و مراقبت های نامحسوس مشخص شد که این باند چهار نفره در یکی از روستاهای دورافتاده و صعب العبور استان برای خود یک کارگاه و محل نگهداری مواد مخدر ایجاد کرده اند و در آنجا فعالیت می کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضایی اکیپی ویژه از ماموران یگان، به منظور دستگیری متهمان راهی منطقه شدند و پس از چندین ساعت پیاده روی در کوه ها و ارتفاعات صعب العبور در نهایت چهار متهم اصلی این پرونده را در مخفیگاه آنان دستگیر کردند.
سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: از مخفیگاه این باند 21 کیلو هروئین، 2 کیلو و 700 گرم شیره تریاک کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه عنوان کرد: مواد مخدر کشف شده به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تحویل و متهمان نیز به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.
سرهنگ شیرزادی تاکید کرد: نیروی انتظامی این شهرستان از تمام توان اطلاعاتی و عملیاتی خود به منظور مقابله با سوداگران مرگ استفاده خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد کانون گرم خانواده ها توسط عده ای فرصت طلب و سودجو به مخاطره بی افتد.
شهرستان کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت 2 میلیونی کرمانشاه را در خود جای داده است.
3033/8066 خبرنگار: فرزاد نویدی ** اتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.