به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه برنامه‌های ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش ناحیه دو کرمانشاه اظهار کرد: مراقبت نوجوانان و جوانان از آسب های اجتماعی باید سرلوحه کار مسئولان و خانواده ها باشد.
وی با اشاره به وجود خبرهای نگران کننده از بالا بودن آسیب های اجتماعی، گفت: مراقبت نکردن لازم و کافی از فرزندان در محیط خانواده و دانش آموزان در محیط مدرسه می تواند آن ها را گرفتار بسیاری از بلایای اجتماعی نظیر اعتیاد کند.
رنجبر یادآوری کرد: اگر به موقع اقدام نکنیم نوجوانان و جوانان جامعه با بسیاری از مشکلات اجتماعی روبرو خواهند شد، مشکلاتی که عواقب بعدی آن به خانواده ها نیز سرایت می کند.
فرماندار کرمانشاه ادامه داد: خانواده ها باید بزرگترین دوست فرزندان خود باشند و با اقدام های درست و راهنمایی های صحیح، زمینه سالم زندگی کردن را برای نوجوان و جوان خود فراهم کنند.
وی همچنین موضوع پیشگیری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی را در اولویت دانست و اضافه کرد: باید مصونیت افراد در برابر آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر را به صورت فرد به فرد و منزل دنبال کرد، کما اینکه شعار شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه مقابله خانه به خانه با مواد مخدر است.
رنجبر در پایان و با اشاره به ضرورت غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان، اظهار کرد: خوب است تا والدین و مسئولان آموزش و پرورش برای غنی سازی اوقات فراغت فرزندان و دانش آموزان برنامه داشته باشند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.