به گزارش خبرنگار ایرنا، گروه جراحی پلاستیک خیریه مناطق محروم روز جمعه کار خود را به منظور ویزیت، درمان و جراحی شکاف لب و کام و ناهنجاری های مادرزادی سر و صورت در کرمانشاه آغاز کرد.
این گروه جراحی در 2 روز گذشته در کرمانشاه 450 نفر را معاینه و 55 نفر را جراحی کرده اند.
استاندار کرمانشاه در این مراسم ضمن ارزشمند شمردن فعالیت پزشکان، عملکرد این گروه خیر پزشکی را بسیار با ارزش و ستودنی دانست.
سرپرست این تیم جراحی پزشکی خیریه نیز در این مراسم گفت: این گروه که متشکل 24 جراح، پزشک، متخصص بیهوشی و متخصص اتاق عمل است پیش از این به 18 استان کشور سفر کرده است.
دکترعبدالجلیل کلانتری هرمزی افزود: پزشکان حاضر در این تیم جز بهترین پزشکان کشور هستند که به منظور خدمات به مردم به صورت کاملا رایگان در مناطق محروم حضور پیدا می کنند و محرومان را به صورت رایگان مورد معاینه و جراحی قرار می دهند.
این جراح برجسته زیبایی با بیان اینکه این تیم جراحی تنها افرادی را که نیاز به جراحی شکاف لب و کام و ناهنجاری های مادرزادی سر و صورت باشند را ویزیت می کنند، اظهار کرد: براساس اعلام سرپرست گروه، همه افراد از نوزاد تا مسن توسط گروه مورد معاینه و جراحی قرار خواهند گرفت.
حسین کریم رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت های این گروه پزشکی عنوان کرد: اتاق عمل بیمارستان امام خمینی (ره) به صورت کامل در اختیار این‌ گروه پزشکی قرار گرفته است.
وی افزود: این گروه جراحی تا چهاردهم تیر فعالیت خود را در بیمارستان امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه ادامه خواهد داد.
7445/8066 خبرنگار: سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.