به گزارش خبرنگار ایرنا، شهاب نادری روز جمعه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران منطقه اورامانات در جوانرود افزود: قلم و بیان رسانه ها در پیشرفت جامعه نقش بسیار مهمی دارد و خبرنگاران و رسانه های مختلف باید در مسیر آگاهی بخشی واقعی به مردم و ارتقای سطح دانش و بینش آنها گام بردارند.
وی با بیان اینکه در همه جهات از انتقاد سازنده خبرنگاران و اصحاب رسانه حمایت می کنم، اظهار داشت: خبرنگاری رسالت بزرگی است که باید با صداقت، سلامت و صحت مطالب برای تنویر افکار عمومی همراه باشد.
نماینده مردم اورامانات در ادامه با محکوم کردن حادثه تروریستی تهران خاطرنشان کرد: کردها مخالف ترور هستند و با تقدیم هزاران شهید در داخل و خارج تاکنون پرچمدار مبارزه با داعش بوده اند.
نادری افزود: گروه تروریستی داعش نه کرد، نه سنی و نه شیعه است بلکه یک تفکر وحشی گری و تحجر می باشد و به هیچ قوم و مذهبی تعلق ندارد.
وی با بیان اینکه صداقت بهترین سیاست است، گفت: همواره مطالبات عمومی مردم در کنار صداقت را مهمترین وظیفه خود دانسته و از حقوق ملت ایران در هر گوشه دفاع خواهم کرد.
وی همچنین به طرح گردشگری شهدای اورامانات اشاره کرد و گفت: این طرح در راستای ایجاد اشتغال برای یک هزار نفر و توسعه گردشگری احداث می شود که می تواند نقش خوبی در توسعه گردشگری و ایجاد اشتغال برای مردم داشته باشد.
نماینده اورامانات در مجلس شورای اسلامی با ارائه مستندات و مدارکی افزود: احداث این پروژ با سلسله مراتب قانونی در سال 78 برای توسعه گردشگری در منطقه آغاز شده است.
وی با بیان اینکه از مسئولیت نمایندگی مردم هیچ گونه سوءاستفاده ای نکرده ام و اجرای طرح گردشگری در تپه الله اکبر جوانرود ربطی به من ندارد، اظهار داشت: بنده از هر کسی که در منطقه سرمایه گذاری کند، حمایت می کنم.
نادری یادآور شد: کسانی که دغدغه مردم دارند باید به فکر اشتغال جوانان منطقه باشند که در شهرهای مختلف به کار گمارده می شوند نه فکر تپه الله اکبر که مجوز آن از سوی ادارات و ارگان های مختلف به صورت قانونی اخذ شده است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066 خبرنگار:بهمن کریمی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.