رضا نظری روز پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: لعیا محمدی ورزشکار کرمانشاهی یکی از نمایندگان تیم ملی تیراندازی جوانان ایران در بخش تپانچه بود.
وی یادآوری کرد: در این بخش حدود 40 ورزشکار با یکدیگر رقابت کردند که در پایان محمدی با کسب 373 امتیاز رده بیست و هفتم را به خود اختصاص داد.
نظری ادامه داد: در بخش تیمی رشته تپانچه نیز ملی‌پوشان کشورمان با حضور محمدی، جایگاه دهم دور مقدماتی را کسب کردند و از رسیدن به مرحله فینال بازماندند.
رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این بانوی تیرانداز کرمانشاهی یک ماه پیش و در مسابقات جهانی بزرگسالان آذربایجان به مقام پنجاهم دست یافته بود.
وی ادامه داد: 522 تیرانداز از 63 کشور جهان در مسابقات جام جهانی تیراندازی آلمان حضور دارند و تا پایان امروز (هشتم تیر) با یکدیگر رقابت می کنند.
نظری یادآوری کرد: تیم ایران نیز با 12 ورزشکار (6 نفر بخش تفنگ و 6 نفر بخش تپانچه) به مسابقات جام جهانی تیراندازی جوانان اعزام شده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.