علی محمد زورآوند روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: براساس بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، طی هفته جاری شاهد شرایط پایداری در اغلب نقاط استان خواهیم بود.
وی با بیان اینکه افزایش تدریجی دمای هوا پدیده غالب تا پایان هفته است، گفت: این افزایش در روزهای پایانی هفته بخصوص برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه بیشتر به چشم می آید.
زورآوند خاطرنشان کرد: افزایش دما ممکن است برای اولین بار طی سال زراعی جاری دمای هوای شهر کرمانشاه را در روزهای پایانی هفته به 40 درجه بالای صفر برساند.
معاون هواشناسی کرمانشاه ادامه داد: طی ساعاتی از روزهای یکشنبه و دوشنبه نیز احتمال دارد هوای مناطق نواحی مرزی استان با غبار نسبتاً رقیق همراه گردد.
وی گرمترین نقطه امروز استان را قصرشیرین و سومار با دمای 43 درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: امشب نیز کنگاور با دمای 11 درجه بالای صفر خنک ترین نقطه استان خواهد بود.
زورآوند همچنین حداکثر دمای هوای امروز و امشب شهر کرمانشاه را 36 درجه و حداقل آن را نیز 15 درجه بالای صفر عنوان کرد.
معاون هواشناسی کرمانشاه گفت: حداکثر و حداقل دمای هوای فردای شهر کرمانشاه که مصادف با عید فطر است به 37 و 16 درجه و روز سه شنبه نیز به 39 و 17 درجه بالای صفر می رسد.
وی در پایان اظهار کرد: دمای هوا در اغلب مناطق استان فردا (دوشنبه) یک درجه و در روز سه شنبه سه درجه نسبت به امروز افزایش خواهد یافت، ضمن اینکه دمای شبانه نیز به طور میانگین یک تا 2 درجه افزایش می یابد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.