محمد سهراب بیگ روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هیات قایقرانی استان کرمانشاه در چند سال اخیر همواره جزو هیات های برتر قایقرانی کشور به انتخاب فدراسیون بوده است.
وی یادآوری کرد: قایقرانان کرمانشاهی در سال گذشته موفق به کسب سه مدال از مسابقات جهانی و آسیایی شدند که یک مدال مربوط به رقابت های جهانی و 2 مدال نیز مربوط به مسابقات آسیایی بود.
سهراب بیگ همچنین از کسب 42 مدال توسط ورزشکاران هیات قایقرانی خبر داد و گفت: در رتبه بندی تیمی هم تیم های قایقرانی استان موفق به کسب یک مقام دوم و 2 مقام سومی شدند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه کرمانشاه همواره بیشترین عضویت ها را در تیم های مختلف قایقرانی داشته است، گفت: در سال گذشته 24 نفر- بار به عضویت تیم ملی درآمدند که در این خصوص رتبه سوم را در بین هیات های ورزشی استان دارا هستیم.
وی ادامه داد: به تازگی نیز 2 قایقران به نام های نازنین رحمانی و پیام مطاعی به عضویت تیم های روئینگ بانوان و آقایان ایران درآمده اند.
سهراب بیگ ادامه داد: هشتمین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ بانوان با حضور 14 قایقران از دوم تیر در دریاچه آزادی آغاز شده و تا بیست و یکم همین ادامه می یابد.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه با بیان اینکه این اردو در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود، گفت: تیم ملی روئینگ بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و آسیا آماده می کند.
وی همچنین با اشاره به اردوی تیم ملی روئینگ مردان اران گفت: این اردو از اول تیر آغاز شده و تا 21 همین ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
سهراب بیگ در پایان و با بیان اینکه نفرات دعوت شده به اردوی تیم روئینگ در 2 گروه تمرینات خود را پیگیری می کنند، گفت: مطاعی قایقران کرمانشاهی باید تمرنیات خود را زیرنظر کادر فنی در سد حسنلو شهرستان نقده دنبال کند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.