به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته کنگاور با اشاره به حضور پرشور مردم این شهرستان در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: رمز پیروزی و بقا نظام جمهوری اسلامی وحدت، برداری و اتحاد بوده و هست.
وی با بیان اینکه در بین اقوام و مذاهب کشور اتحاد و همبستگی مثال زدنی وجود دارد، تصریح کرد: مشکل اصلی ما با صهیونیسم و تفکرات صهیونیستی است که این تفکرات از پیش از اسلام تا امروز با دین و ملیت ما مشکل داشته اند.
وی خاطرنشان کرد: امروز، طنین صدای اعتراض مردم مسلمان در جهت حمایت از قدس که قبله اول مسلمانان بوده در همه دنیا شنیده می‌شود.
وی همچنین در خصوص حمله موشکی ایران به قلب داعش، اظهار کرد: این تنها بخشی از قدرت موشکی ایران اسلامی بود که اگر دشمنان این آب و خاک به دنبال فکرهای مسموم خود باشند، سیلی محکم تری از نیروی های مسلح به عنوان ید واحد نظام خواهند خورد.
فرماندار کنگاور در ادامه با اشاره به لزوم توجه همه مسئولان به هفته مبارزه مواد مخدر اظهار داشت: حاشیه نشینی و اثرات سوء آن بر منظر شهری و نیز تبعات نامناسب اجتماعی آن، شناخت عوامل مؤثر بر شکل گیری و رشد این معضل را ضروری می سازد.
ایزدی اضافه کرد: امروزه حاشیه نشینی در کنار معضلاتی چون اعتیاد، طلاق، مفاسد اخلاقی و اجتماعی قرار داده می شود.
وی گفت: شهرستان کنگاور با وجود وسعت کم و مردمانی با ایمان و بافرهنگ غنی متاسفانه شاهد 19 طلاق در ماه است، که عرش خدا به لرزه در می آید.
وی با اعلام اینکه دولت در راستای مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی به کمک محله اسلام آباد کنگاور آمده، خاطرنشان کرد: نیاز امروز ما جوانان توانا و سالمی هست که به همراه آموزش و پرورش پویا و دانشگاه توانمند به کمک مشکلات موجود شهر بیایند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربیست.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.