به گزارش خبرنگار ایرنا، شهاب نادری در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس پاوه گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس برای اثبات امنیت جمهوری اسلامی ایران و پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی و حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.
وی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم پاوه در راهپیمایی امروز نشان دهنده عمق وفاداری آنها به انقلاب و نظام است تا به تروریستهای مزدور و تکفیری نشان دهیم که هرگز اجازه نخواهیم داد که امنیت منطقه و کشورعزیزمان را خدشه دار کنند.
وی با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در تهران گفت: داعش نه کرد و نه سنی نه شیعه و نه فارس است بلکه داعش یک تفکر جنایی با خلق و خوی وحشی گری و جنایت است و به هیچ قومی نسبت داده نمی شود.
وی افزود: اگر هرکس و یا هر گروهی این تفکر را به هر قومی نسبت دهد، به طور قطع آنها نیز همراه با استکبار جهانی، صهیونیستها و آل سعود هستند.
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس افزود: درست است که این حادثه تروریستی توسط عده ای مزدور که با شناسنامه اهل این منطقه به وقوع پیوست، اما نباید حساب این مزدوران را با کل مردم شهرستان که 640 شهید را تقدیم انقلاب کرده اند، نسبت داد.
وی گفت: این بزرگترین جفا در حق مردم ولایت مدارشهرستان پاوه است که بیش از تمام اقوام و مذاهب دیگر کشور در پیروزی و حفظ و تداوم نظام و انقلاب نقش داشته اند، مردمی که رهبر معظم انقلاب به آنان 2 مدال زرین تدین و روشنفکری عطا فرمودند.
وی با بیان اینکه کردها حدود 10 هزار شهید را در کشورهای ترکیه و سوریه برای مقابله با گروهک تروریستی داعش فدا کرده اند، تصریح کرد: ما بیشترین ضربه را از داعش خورده ایم.
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر عده ای منافق اقدام تروریستی اخیر را به کردها نسبت می دهند، قصد تفرقه در نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند که الحمد الله با تدبیر و درایت رهبر معظم انقلاب این تفرقه ها خنثی شده اند.
وی با اشاره به اینکه کردها در طول تاریخ نشان داده اند که اهل ترور و تروریست نبوده اند، گفت: حملات موشکی سپاه به مقر داعش در سوریه از 2 استان کرمانشاه و کردستان، بدین دلیل است که نظام جمهوری اسلامی اعلام می کند، که کردها همواره، همراه و همگام با نظام بوده و هستند.
وی در پایان گفت: ما اهل سنت کردستان و کرمانشاه در جمهوری اسلامی همواره و در همه حال مدافع آب و خاک کشورمان و پاسدار ارزشهای انقلاب و نظام بوده ایم و تاکنون نگذاشته ایم وهرگز اجازه نداده ایم یک وجب از خاک با ارزش این مملکت به دست دشمنان بیفتد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار: محمد هادی زامیاد** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.