یه گزارش خبرنگار ایرنا، داود یاوری روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان که با حضور استاندار در استانداری برگزار شد، افزود: کرمانشاه براساس شاخص هایی از جمله جمعیت، نرخ بیکاری و تعداد بنگاه های تولیدی بعد از استان های فارس و خوزستان بیشترین سهمیه را در کشور به خود اختصاص داده و در رده سوم است.
به گفته او، 72 بنگاه تولیدی در بخش های مختلف در استان کرمانشاه برای بکارگیری افراد واجد شرایط در قالب طرح کارورزی مشخص شده است.
وی اضافه کرد که تاکنون بیش از 18هزار نفر در استان در سایت کارورزی ثبت نام کرده اند که از این تعداد چهار و800 نفر واجد شرایط هستند.
او از واجدان شرایط خواست برای اطلاع از شرایط و ثبت نام در این طرح به سامانه کارورزی به آدرس https://karvarzi.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
او گفت که کارورزان براساس دستورالعمل می توانند از ساعت 6 صبح تا 20 در واحدهای تولیدی فعالیت کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، همچنین دستمزد افراد واجد شرایط در این طرح را در ماه برای دارندگان مقطع کاردانی 2 میلیون و 700هزار ریال، کارشناسی سه میلیون و 100هزار ریال و کارشناسی ارشد و دکترا سه میلیون و 500 هزار ریال ذکر کرد.
یاوری افزود که در هر شهرستان تعدادی واحد برای جذب کارورزی تعیین شده است.
وی اظهار کرد که این طرح نیاز به اصلاحاتی در زمینه سن متقاضیان داشت که این اصلاحات انجام شده و اکنون افراد می توانند در صورت داشتن شرایط در سامانه ثبت نام کنند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای بیشترین نرخ بیکاری در سطح کشور است.
8066/3033 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.