به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ دکتر حسین کریم در نشست مشترک رییس و جمعی از مسئولان دانشگاهی با مدیر و معاونان بیمارستان امام رضا (ع) افزود: برای ایجاد زیرساخت های لازم مقوله توریسم درمانی استفاده از ظرفیت های نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان بسیار مؤثر است که خوشبختانه نمایندگان استان برای پیگیری کمبودهای درمانی نظیر امکانات، تجهیزات، استخدام و جذب متخصص فوق تخصص وسایر موارد در سطوح بالای کشور اعلام آمادگی کرده اند.
وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با وجود همه محدودیت ها اتفاقات خوبی را در بیمارستان امام رضا (ع) شاهد هستیم، ارائه خدمات با کیفیت، در این بیمارستان را نتیجه دلسوزی مدیر و پرسنل این مرکز دانست و توان و کارآمدی آنان را بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: بیمارستان امام رضا (ع) می تواند پیشگام و تئوریسین در زمینه بهره وری باشد.
کریم با اشاره به جایگاه مهم تخصصی این مرکز در استان اظهار کرد: ما باید در جهت کاهش بار این بیمارستان تلاش و از ظرفیت های دیگر مراکز درمانی استفاده کنیم تا بتوانیم در اینجا صرفاً به اعمال و کارهای تخصصی و مهم تری بپردازیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این بیمارستان را یک بنگاه اقتصادی با حساب و کتاب های خاص معرفی کرد که وجود یک مشاور اقتصادی با دیدگاه خاص خود برای رفع مشکلات مالی و حتی درآمد زایی در آن را ضروری دانست.
وی همچنین با ابراز خرسندی از کسب اعتبار بخشی مؤسسه ای دانشگاه در سال گذشته، کسب اعتبار بخشی بین المللی را در جهت پیشگیری از مشکلات آینده لازم و ضروری دانست.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه ویژه پژوهشی دانشگاه در سطح کشور، ابراز امیدواری کرد با تقویت پژوهش برای کسب امتیاز بیشتر، بتوانیم آموزش را نیز به عنوان اعتباری در سطح ملی معرفی کنیم.
تشکیل کمیته تحول نظام اداری طی سال جاری یکی دیگر از ضروریاتی بود که رئیس دانشگاه در پایان این جلسه بدان اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با تشکیل آن و با رفع مشکلات بروکراسی مرکز به مرکز، سیستم به کمک این کمیته در جهت رسیدن به اهداف، گامهای بلندی را بردارد.
بیمارستان 714 تختخوابی امام رضا (ع) کرمانشاه در 11 طبقه سال 84 آغاز به کار کرده و یکی از مراکز تخصصی و فوق تخصصی مجهز منطقه غرب کشور محسوب می شود.
استان 2 میلیون نفری کرمانشاه در مجموع 13 بیمارستان دولتی دارد که از این تعداد هفت بیمارستان در کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه واقع شده است.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.