مجتبی بیاتی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، افزود: عملیات اعزام زائرین بیت الله الحرام استانهای کرمانشاه و ایلام امسال از 28 مرداد ماه از طریق فرودگاه کرمانشاه صورت می پذیرد و براساس برنامه ریزی انجام شده یک هزار و 325 زائر از طریق فرودگاه کرمانشاه به دیدار معبود خواهند شتافت که آمارها از رشد 60 درصدی اعزام زائران از طریق این فرودگاه خبر می دهد.
وی اظهار کرد: فرودگاه کرمانشاه به عنوان هاب فرودگاههای غرب کشور نقش بسزایی در جا به جایی مسافران استانهای غربی کشور را دارد و نیز به عنوان تنها فرودگاهی در غرب کشور مطرح است که توانایی پذیرش هواپیماهای پهن پیکر را داراست.
مدیرکل فرودگاه بین الملل کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود به افزایش تعداد پروازهای کرمانشاه به تهران اشاره کرد و گفت: سه پرواز در مسیر تهران - کرمانشاه و بالعکس به پروازهای هفتگی فرودگاه کرمانشاه افزوده شد.
بیاتی اظهار داشت :این پروازها روزهای سه شنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته و توسط هواپیمایی ATR ، از گروه ناوگان تازه خریداری شده شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی انجام خواهد شد.
هم اکنون از فرودگاه کرمانشاه 126 پرواز هفتگی به مسیرهای داخلی، تهران، مشهد مقدس، عسلویه، کیش، قشم، بندرعباس و شیراز انجام می پذیرد.
7445/8066 خبرنگار :سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.