حسین خدرویسی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مقدار تسهیلاتی که در یکی دو سال گذشته به هر مددجو برای کارآفرینی پرداخت می شد مبلغ 150 میلیون ریال بود که امسال این مبلغ به 200 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.
وی همچنین از جذب صد درصدی تسهیلات بانکی در سال گذشته خبر داد و گفت: در سال 95 بیش از 640 میلیارد ریال اعتبارات از منابع قرض الحسنه بانک های عامل به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه تخصیص داده شد.
خدرویسی با یادآوری اینکه در سال گذشته حدود 110 میلیارد ریال نیز از منابع داخلی امداد به امر اشتغال مددجویان تحت حمایت در استان کرمانشاه اختصاص داده شده، اظهار کرد: پنج هزار و 475 فرصت شغلی در سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغال از منابع بانکی و امدادی برای مددجویان تحت حمایت در استان ایجاد شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین نزدیک به 21 هزار مددجوی تحت حمایت در استان طی سال گذشته به منظور کسب مهارت های فنی و حرفه ای از آموزش های مهارتی به صورت رایگان بهره مند شدند.
وی با تاکید بر اینکه مددجویان برای مهارت آموزی به مراکز فنی و حرفه ای معتبر خصوصی و دولتی معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی مهارت آموزی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در سال 95 حدود 21 میلیارد و 450 میلیون ریال برای کمیته امداد هزینه در برداشته است.
خدرویسی در پایان گفت: کمیته امداد برای اجرای این تعداد فرصت شغلی و ارائه آموزش های فنی به مددجویان در سال گذشته ضمن معرفی شدن به عنوان دستگاه برتر استانی، از استانداری و سازمان فنی و حرفه ای کرمانشاه لوح تقدیر دریافت کرده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.