به گزارش خبرنگار ایرنا، فضل الله رنجبر روز دوشنبه در بازدید از اداره کل کتابخانه های عمومی استان و کتابخانه عمومی امیرکبیر اظهار کرد: اگر بخواهیم آینده را بسازیم، باید توجه ویژه ای به موضوع کتاب و کتابخوانی داشته باشیم.
وی یادآوری کرد: خوشبختانه شرایط کتابخوانی در شهر کرمانشاه و بین نوجوانان و جوانان مطلوب است به گونه ای که به نظر می رسد باید فضای کتابخانه های عمومی افزایش یابد.
رنجبر همچنین با ابراز رضایت از فعالیت های فرهنگی صورت گرفته در محیط کتابخانه های شهرستان، یادآوری کرد: از مدیران شهری به ویژه شهرداری و شورای اسلامی شهر کرمانشاه و همچنین خیران می خواهم که به کتابخانه ها توجه بیشتری داشته باشند.
فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی تاثیرات مثبت زیادی از خود به جا می گذارد و به انسان دانش و آگاهی می بخشد.
وی در پایان از عملکرد اداره کل کتابخانه های کرمانشاه در ارتباط با رسیدگی و پیگیری وضعیت کتابخانه های عمومی استان و شهرستان ابراز رضایت کرد و گفت: امیدوارم برنامه های فرهنگی که هم اکنون در کتابخانه ها اجرا می شود، ادامه داشته باشد.

** 50 هزار نفر در استان کرمانشاه عضو کتابخانه های عمومی هستند
در این بازدید همچنین مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه از عضویت 50 هزار نفر از مردم استان در کتابخانه های عمومی سطح استان خبر داد.
معصومه حسنی خوانسار تعداد کتابخانه های شهری، روستایی و سیار استان را 94 باب عنوان و اظهار کرد: کتاب های موجود در این کتابخانه ها به حدود یک میلیون و 200 هزار جلد می رسد.
وی در پایان با قدردانی از حمایت های فرماندار کرمانشاه از نهاد کتابخانه های عمومی، ابراز امیدواری کرد سایر مسئولان نیز همین توجه را داشته باشند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.