علی محمد زوراوند روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این غبار رقیق در پی تشدید وزش باد طی روزهای یاد شده و در نواحی مرزی استان تشکیل خواهد شد.
وی گفت: به جز این پدیده، شاهد افزایش تدریجی دمای هوا طی امروز و فردا نسبت به روز گذشته نیز خواهیم بود و انتظار می رود دمای روزانه و شبانه در نقاط مختلف استان بین یک تا 2 درجه افزایش یابد.
زورآوند همچنان با اشاره به ثابت بودن دمای روزانه هوا طی دوشنبه و سه شنبه، گفت: با این حال روند افزایش دمای شبانه با آهنگی ملایم ادامه خواهد داشت.
معاون اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه به وضعیت دمای برخی نقاط استان نیز اشاره و اظهار کرد: پیش بینی می شود امروز دمای هوا در قصرشیرین و سومار به 45 درجه بالای صفر برسد.
وی ادامه داد: همچنین سرپل ذهاب با 43 درجه و گیلانغرب نیز با 41 درجه دیگر مناطقی از استان هستند که امروز دمای بیش از 40 درجه را تجربه می کنند.
زورآوند با بیان اینکه خنک ترین دمای روزانه نیز امروز در پاوه با 32 درجه بالای صفر اتفاق می افتد، افزود: امشب نیز کنگاور و سنقر و کلیایی با دمای 11 درجه بالای صفر شب خنک تری را نسبت به سایر نقاط استان سپری می کنند.
وی در پایان اظهار کرد: دمای هوای امروز کرمانشاه نیز در گرمترین ساعت به 36 درجه و امشب به 14 درجه بالای صفر خواهد رسید.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.