به گزارش خبرنگار ایرنا، ایرج شهبازی روز دوشنبه در جریان بازدید از روند پیشرفت عملیات اجرایی این طرح در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اعتبار هزینه شده برای اجرای مجتمع آب رسانی امامیه سرپل ذهاب را 22 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی اظهارداشت: برای تکمیل مجتمع های آبرسانی روستایی شهرستان سرپل ذهاب اعتبارات مطلوبی در نظر گرفته شده و این طرح ها از پیشرفت فیزیکی مطلوب برخوردار است.
مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه بیان کرد: پارسال در مجموع 47 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی برای بخش آب سرپل ذهاب تامین شد که خوشبختانه 100 درصد آن تخصیص یافت.
شهبازی گفت: با توجه به حساسیت خدمت رسانی مناسب در حوزه آب رسانی به روستاهای سرپل ذهاب، از مجتمع های سرقلعه و جگیران، تپانی، امامیه و سایر مجتمع ها نیز بازدید شد و پیشرفت فیزیکی این طرح ها در حد مطلوب است.
فرماندار سرپل ذهاب نیز گفت: تامین آب آشامیدنی به عنوان یکی از اصلی‌ترین و مهم ترین مطالبه مردم این شهرستان با قوت در حال پیگیری است.
اکبر سنجابی با اشاره به عزم دولت برای فعال کردن همه ظرفیت های کشور در جهت توسعه و آبادانی روستاها، اضافه کرد که به منظور تامین رفاه مردم در مناطق محروم ، رفع مشکل اساسی کمبود آب آشامیدنی روستاهای بخش مرکزی سرپل ذهاب اکنون در دستور کار است.
وی فرسودگی شبکه‌های آبرسانی، کمبود مخازن ذخیره ، افت فشار و کمبود اعتبارا را از جمله مشکلات مربوط به حوزه آب و فاضلاب روستایی سرپل ذهاب عنوان کرد و گفت: در بازدید مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه ، این مسایل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
فرماندار سرپل ذهاب گفت که با تکمیل طرح مجتمع آبرسانی امامیه، 6 روستا با یک هزار و 73 تن جمعیت از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.
اداره آب و فاضلاب روستایی سرپل ذهاب هم اکنون 10 هزار و 595 مشترک را زیر پوشش دارد.
سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از 90 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7399/3012/8066 خبرنگار:سیروس صدیقی چگینی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.