علیرضا ایزدی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی راهپیمایی روز جهانی قدس و نماز عید سعید فطر، با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس نماد ظلم است، گفت: این رژیم جعلی با حمایت استکبار جهانی سالهاست در سرزمین مسلمانان دست به تجاوز و غارت می زند و مجامع بین المللی همواره در مقابل این جنایت ها سکوت کرده اند.
فرماندار کنگاور بیان کرد: امسال آیین روز جهانی قدس این یادگار امام راحل رنگ و بوی دیگری دارد؛ اقدام های کور تروریست ها در تهران و منطقه به راهپیمایی امسال حساسیت ویژه ای بخشیده است.
وی در ادامه اظهار داشت: رژیم جعلی صهیونیستی با تعدی به قبله اول مسلمانان و به خاک و خون کشیدن هزاران غیر نظامی و زن و کودک فلسطینی، خباثت تاریخی خود را به نمایش گذاشته است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مردم شریف و روزه دار کنگاور همچون سالهای گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن بیعت مجدد با آرمان های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام خواهند کرد.
امام جمعه کنگاور هم در این جلسه اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان 'روز جهانی قدس' یک ابتکار تاریخی است که تکلیف را برای همه آزادی خواهان جهان مشخص کرده است.
حجت الاسلام محمد ایوبی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی گفت: مردم مظلوم فلسطین سالهاست که مورد ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قرار گرفته اند و همه مسلمانان در جهان وظیفه دارند که از آنان حمایت کنند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.