به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدی روز سه شنبه در جلسه مناسب سازی اماکن شهری اظهار داشت: مسئولان باید با ایجاد رمپ بسترهای لازم برای حضور معلولان را در ادارات فراهم کنند.
وی بیان کرد: تعدادی از بانک‌ها تاکنون به تعهدات خود در زمینهٔ ایجاد رمپ عمل نکرده و باید اجرایی شود.
وی ادامه داد: می توان از معلولیت به عنوان یک ظرفیت و پتانسیل استفاده کرد و کسی حق ندارد این بخش از جامعه که دارای خلاقیت و استعداد هستند را از مشارکت های اجتماعی محروم کند.
فرماندار کنگاور در بخش دوم این جلسه که به شورای مشارکت های مردمی اختصاص داشت، از خیران و مردم کنگاور خواست کمک های مالی خود را به اداره بهزیستی و کمیته امداد تحویل دهند تا این ادارات با برنامه ریزی صحیح در میان نیازمندان توزیع کنند.
***
* هرسین- فرماندار هرسین گفت: نداشتن مهارت و تخصص کافی مهمترین عامل بیکاری افراد در این شهرستان است.
به گزارش ایرنا، امیر شاه آبادی روز سه شنبه در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان هرسین که با حضور معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: حمایت های دولت در بحث مهارت آموزی جوانان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و منویات مقام معظم رهبری است.
فرماندار هرسین از جوانان این شهرستان خواست با توجه به نیاز بازار کار و سنجش توانایی هایی خود در کلاس های آموزشی رایگان اداره فنی و حرفه ای شرکت نمایند.
فرماندار هرسین تاکید کرد: آموزش های فنی و تخصصی باید منجر به توانمند سازی، تقویت و ارتقای قابلیت های شغلی جوانان شود.
وی در ادامه حمایت از نسل جوان و جوان گرایی را از مهمترین خط مشی ها و اصول کلی برنامه های دولت تدبیر و امید برشمرد و اظهار داشت: دولت خود را مؤظف به کاستن دغدغه ها و مشکلات جوانان می داند و همواره بر این اولویت مهم تأکید داشته است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.