سید ارسلان حسینی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع مدال های کسب شده، 40 مدال در مسابقات جهانی، 99 مدال در مسابقات آسیایی، 67 مدال در مسابقات بین المللی، 1305 مدال در مسابقات کشوری و 36 مدال نیز در مسابقات منطقه ای بدست آمد.
وی افزود: با مقایسه مدال های کسب شده ورزشکاران کرمانشاهی در سال های 95 و 94 درمی یابیم که تنها در کسب مدال های جهانی آن هم به مقدار 24.5 درصد کاهش داشته ایم اما در بقیه میادین با رشد مواجه بوده ایم.
حسینی خاطرنشان کرد: ورزشکاران کرمانشاهی در کسب مدال های آسیایی در سال 95 نسبت به سال 94 بیش از 253 درصد، در کسب مدال های بین المللی حدود 26.5 درصد، در کسب مدال های کشوری بیش از 5.5 درصد و در کسب مدال های منطقه ای نیز 100 درصد رشد داشته ایم.

** هیات انجمن های ورزشی در صدر هیات های مدال آور مسابقات جهانی
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه یادآوری کرد: در بخش مدال های جهانی، هیات انجمن های ورزشی با 12 مدال در صدر هیات های ورزشی استان قرار دارد و هیات ورزش های رزمی با 9 مدال و هیات کاراته با 6 مدال در رده های دوم و سوم ایستاده اند.
وی افزود: در بخش مدال های آسیایی نیز هیات کاراته با 58 مدال عملکرد بهتری از خود به نمایش گذاشته و هیات ورزش های رزمی با 22 مدال و هیات کبدی با 8 مدال نیز در رده های بعدی ایستاده اند.
حسینی همچنین با اشاره به بخش مدال های مسابقات بین المللی نیز گفت: هیات کاراته با 58 مدال، هیات کبدی با 5 مدال و هیات های فوتبال و هنرهای رزمی و کنگ فو با 3 مدال در جایگاه های اول تا سوم هیات های مدال آور استان قرار گرفته اند.
وی گفت: در بخش مدال های مسابقات کشوری نیز ورزشکاران هیات کاراته با 630 مدال، هیات هنرهای رزمی و کنگ فو با 99 مدال و هیات ورزش های رزمی با 98 مدال بیشترین مدال ها را به خود اختصاص داده اند.

** کسب 100 مقام اول تا سوم توسط تیم های کرمانشاهی
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه از کسب 100 مقام اول تا سوم توسط تیم های کرمانشاهی در رقابت های کشوری و منطقه ای خبر داد و گفت: از این تعداد 28 مقام آن قهرمانی، 34 مقام نایب قهرمانی و 38 مقام نیز عنوان سومی بوده است.
حسینی افزود: این در حالیست که تعداد مقام های قهرمانی تیم های ورزشی کرمانشاه در سال 94 و در مسابقات کشوری و منطقه ای به 28 عنوان، مقام های نایب قهرمانی به 32 عنوان و مقام سومی نیز به 30 عنوان می رسید.
وی تصریح کرد: مقایسه کسب مقام توسط تیم های کرمانشاهی در سال های 95 و 94 نشان می دهد تعداد دفعاتی که تیم های ورزشی کرمانشاه در سال 95 روی سکو رفته اند در مقایسه با سال 94 نزدیک به 12 درصد کاهش داشته است.

** هیات کشتی در صدر کسب مقام های قهرمانی
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه ادامه داد: در خصوص کسب مقام اول طی سال 95، هیات کشتی با کسب هفت عنوان قهرمانی و هیات های کاراته، فوتبال و رزم آوران با سه عنوان قهرمانی عملکرد بهتری داشته اند.
حسینی خاطرنشان کرد: در کسب مقام نایب قهرمانی نیز هیات کاراته با پنج عنوان، هیات دوچرخه سواری با چهارعنوان و هیات های هنرهای رزمی، موتورسواری و اتومبیل رانی و هیات ورزش های رزمی با سه عنوان موفق تر از بقیه عمل کرده اند.
وی در پایان گفت: برای کسب مقام سوم نیز هیات های بدنسازی و پرورش اندام، تکواندو، ورزش های جانبازان و معلولان و کاراته با سه عنوان بهتر از سایر هیات های ورزشی کرمانشاه بوده اند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.