به گزارش ایرنا، علیرضا ایزدی روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک کنگاور، اظهار داشت: برای از بین نرفتن تلاش ها باید رعایت مسائل فنی مورد توجه قرار گیرد و هر اقدامی که در خیابان های سطح شهر انجام می‌شود باید دارای استانداردهای لازم باشد.
رئیس شورای ترافیک شهرستان کنگاور، همچنین با اشاره به مشکلات سد معبر در خیابانها و میادین سطح شهر، تشکیل گشت مشترک با حضور ادارات ذیربط و انجام بازرسی مستمر توسط آنها برای ساماندهی و تسهیل عبور و مرور شهروندان را مورد تاکید قرار داد.
فرماندار کنگاور با اشاره به فعالیت مسافربرهای شخصی در پایانه های شهر، گفت: وجود مسافربرهای شخصی یک معضل ملی است که بسیاری از استان‌ها و شهرستان‌ها با آن مواجه هستند.
وی با بیان اینکه در گذشته تلاش‌هایی برای ساماندهی مسافربرهای شخصی انجام شده اما تاکنون به نتیجه نرسیده است، افزود: مردم باید بدانند زمانی که از خودروهای مسافربری ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند امنیت آنها تضمین شده و در صورت بروز هرگونه خسارت جانی یا مالی، بیمه‌ها از آنها حمایت می‌کنند.
ایزدی همچنین ضمن تأکید مجدد بر ساماندهی مسافربرهای شخصی و پایانه های اسدآباد و کرمانشاه، تصریح کرد: مسافربرهای شخصی باید ساماندهی شوند تا از ایجاد چالش ترافیکی جلوگیری شود.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.