به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با محکوم کردن جنایت چند روز گذشته گروه های تروریستی و تکفیری داعش در حرم امام (ره) و مجلس شورای اسلامی که منجر به شهادت 17 و مجروح شدن 43 تن از مردم بیگناه شد، افزود: وجدان هر مسلمان و هر انسان از اینگونه جنایت آتش می گیرد.
وی با بیان این که دشمنان دین خدا می خواهند با خیال واهی خود با چنین اقدام و حرکتی، امنیت ایران اسلامی را از بین ببرند، اظهارداشت: بدخواهان ایران اسلامی بدانند این گونه اقدام های تروریستی هیچ خللی در ثبات و امنیت کشورمان ایجاد نخواهد کرد.
وی بیان کرد: اقدام تروریستی گروه های تکفیری در پی نابودی داعش در عراق و سوریه است و آن ها می خواهند با این گونه اعمال جنایت کارانه، ملت ما را از مبارزه در عراق و سوریه برای مقابله با تکفیری ها باز دارند.
وی ادامه داد: استکبار با چنین حرکتی و با خیال واهی فکر می کند که جمهوری اسلامی ایران ضعیف شده در حالی که کشورمان اکنون در اوج اقتدار است.
امام جمعه قصرشیرین اظهارکرد: استکبار بداند کشورمان همانند عراق ،سوریه و افغانستان نیست و در صورت کوچکترین تعرضی از سوی دشمنان، ملت ایران اسلامی با شدت و قدرت در برابر آن ها مقاومت و ایستادگی خواهند کرد.
حجت الاسلام ملکی گفت: با وقوع این جنایت تروریستی، سخنان و کلام نورانی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای همه مشخص شد که اگر در عراق و سوریه با داعش نجنگیم باید در کرمانشاه و همدان با داعش می جنگیدیم و این امر نشان داد که ما برای حفط جان، عزت و آبروی ملت ایران اسلامی باید مطیع بی چون و چرای رهبری باشیم.
وی اضافه کرد: همه باید بیشتر از گذشته مطیع بی چون و چرای فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم ، زیرا کلام و درایت ایشان برای ما امنیت به ارمغان می آورد.
وی افزود: این حادثه تروریستی همزمان با سفر ترامپ به عربستان و انعقاد قرار داد 400 میلیارد دلاری فروش اسلحه از سوی آمریکا به آل سعود رخ داد، اسلحه هایی که می خواهند جان جوانان ما را با آن بگیرند و با این وجود می خواهند ما در مقابل داعش و تروریست ها ساکت بنشینیم.
وی ادامه داد: حمله به یمن و کشتار کودکان بیگناه و قتل عام انسان های بی دفاع به چه جرمی است و سکوت مجامع بین المللی در برابر این جنایت ها جای سوال است.
وی ابراز امیدواری کرد با وحدت امت اسلامی و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی به زودی شاهد نابودی گروه های تروریستی و تکفیری داعش در منطقه باشیم.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.