به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد شافعی، با ابراز همدردی مردم اهل سنت کرمانشاه با خانواده شهدا و مصدومان این این حادثه افزود: اهل سنت یکپارچه از این جنایات آشکار و غیرانسانی ابراز انزجار و تنفر کرده و با وحدت در کنار هموطنان خود همچون تاریخ پر از وفاداری خود حافظ امنیت و اتحاد و استقرار میهن اسلامی خواهد بود.
وی با اشاره به رشادت های ملت فهیم و با فرهنگ پاوه در تمامی عرصه های انقلاب و مقاومت گفت: نباید حرکت چند فتنه گر مزدور، این تاریخ درخشان را متاثر از خود کند.
وی به همگان توصیه کرد: مراقب باشیم رسانه های فرصت طلب غرب، فضای وحدت و همفکری میان ملت را به تفرقه و بداندیشی نکشانند.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه ها به مردم توصیه کرد باتوجه به اینکه گروه های تکفیری تروریستی عوامل خود را از میان جوانان کم سواد و یا دارای کمبودهای فکری و اجتماعی جذب می کنند، در مراقبت از جوانان و رفتار و افکار آنان به هیچ وجه غافل نشوند.
ماموستا محمدی با تشکر از تلاش های نیروهای جان بر کف سپاه و بسیج، ارتش، نیروی انتظامی و امنیتی در مبارزه با تروریسم گفت: مردم به خوبی می دانند بیداری و هوشیاری این نیروها است که امنیت مستقر کشورمان را در میان طوفان ناامنی منطقه حفظ کرده است.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه به اقدام وقیحانه آمریکا در تحریم برخی از نهادهای انقلابی اشاره کرد و گفت: در حالیکه غیورمردان سپاه موثرترین فعالیت های ضد تروریسم را با شفافیت در منطقه انجام می دهند این حرکت امریکا نشان از تزویر آنان در مبارزه با تروریسم است.
ماموستا محمدی در بخش دیگری از خطبه ها، دهه دوم ماه مبارک رمضان را دهه مغفرت دانست و از آن به عنوان بهترین فرصت برای کسب غفران الهی و توبه و بازگشت دانست و افزود: مسلمانان باید از این فرصت ویژه که پروردگار در اختیار امت اسلامی قرار داده، بهره لازم را ببرند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.