حسین خدرویسی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در زمینه های کارگشایی، اشتغال، محکومین، درمان، جهیزیه و... به نیازمندان و مددجویان وام پرداخت می کند.
وی با بیان اینکه طی این مدت بیشترین وام های تخصیصی به نیازمندان و مددجویان در سرفصل های کارگشایی و اشتغال پرداخت شده است، اظهار کرد: وام های اشتغال تا سقف 300 میلیون ریال و سایر وام ها همچون کارگشایی تا سقف 50 میلیون ریال به نیازمندان پرداخت می شود.
خدرویسی یادآوری کرد: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت هم اکنون به شبکه شتاب بانکی متصل شده و صاحبان سپرده و خیران می توانند با کارت بانکی صندوق از تمامی دستگاه های عضو شتاب استفاده و وجوه خود را جابه جا کنند.
مدیرکل کمیته امداد کرمانشاه تاکید کرد: اتصال صندوق به شبکه شتاب موجب تسهیل در مبادلات بانکی و سهولت استفاده سپرده گذاران نیکوکار و وام گیرندگان از خدمات این صندوق خواهد شد.
وی با اعلام اینکه اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد از منابع امدادی و سپرده های خیران تامین می شود، تصریح کرد: هم اکنون تعداد بسیاری از خیران و نیکوکاران کرمانشاهی در این صندوق سپرده گذاری کرده اند.
خدرویسی در پایان ضمن دعوت از خیران برای سرمایه گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان کرمانشاه، اظهار امیدواری کرد: با توجه به عمق نیازمندی مددجویان و محرومان، خیران بیشتری در این صندوق سپرده گذاری کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.