ماندانا میرزاده روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هم اکنون در اردوی تیم ملی آب های آرام به سر می برم و همراه با بقیه ملی پوشان خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی بازی های آسیایی جاکارتا آماده می کنم.
وی ادامه داد: خوشبختانه شرایط آمادگی خوبی دارم و در کنار سایر ملی پوشان به تمرینات روزانه خود زیرنظر کادر فنی ادامه می دهم تا بتوانم ابتدا در تیم ملی فیکس شوم و سپس در رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی بازی های آسیایی شرکت کنم.
میرزاده خاطرنشان کرد: تمرینات تیم ملی نیز خوشبختانه بسیار با نشاط و پرشور در حال برگزاری است و تا ششم خرداد زیرنظر کادر فنی به مرور کارهای تاکتیکی خواهیم پرداخت.
این ملی پوش کرمانشاهی ادامه داد: همه ملی پوشان حاضر در اردو چه در بخش کایاک و چه در کانو بسیار نزدیک بهم هستند و رقابت سختی برای عضویت در تیم ملی دارند اما با این حال امیدوارم بتوانم با نشان دادن قابلیت هایم به کادر فنی به عضویت تیم ملی درآیم.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی آب های آرام ایران 2 رقابت بسیار سخت (رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی جاکارتا) را پیش رو دارد و به همین دلیل تمرینات نیز به صورت کاملا جدی دنبال می شود.
میرزاده افزود: اگر به عضویت تیم ملی درآیم نهایت تلاش خود را برای کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین بازی های آسیایی که معتبرترین رقابت در سطح قاره کهن به شمار می رود و به نوعی المپیک آسیا نیز هست، به کار می گیرم.
وی در پایان گفت: این 2 رقابت محل حضور برترین های آسیاست و کوچکترین غفلتی ورزشکار را از اهدافش دور می کند.
سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آبهای آرام بانوان بزرگسالان با حضور 12 قایقران در بخش کایاک و کانو از 17 خرداد ماه در دریاچه آزادی آغاز شده و تا ششم تیرماه ادامه پیدا می کند.
از جمع 12 ملی پوش حاضر در اردو، ماندانا میرزاده در بخش کایاک و هیوا افضلی در بخش کانو ورزشکاران کرمانشاهی هستند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.