محمد سهراب بیگ روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ماندانا میرزاده و هیوا افضلی دو ورزشکار کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی آب های آرام بانوان دعوت شده اند.
وی ادامه داد: 12 قایقران در بخش های کایاک و کانو به سومین مرحله اردوی آمادگی تیم ایران دعوت شده اند که میرزاده در بخش کایاک و افضلی هم در بخش کانو حضور دارند.
سهراب بیگ یادآوری کرد: این مرحله از اردوی تیم ملی روز 17 خرداد در ردیاچه آزاد تهران آغاز و تا ششم تیر ادامه پیدا می کند.
رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه همچنین از سونیا نوری زاد به عنوان سرمربی و فاطمه مجللی به عنوان مربی تیم ملی آب های آرام بانوان ایران یاد کرد.
وی در پایان اظهار داشت: تیم ملی آبهای آرام بانوان ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و همچنین انتخابی بازیهای آسیایی 2018 اندونزی آماده می کند.

** 2 ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی جودو ناشنوایان دعوت شدند
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه از دعوت 2 جودوکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات المپیک ناشنوایان 2017 خبر داد.
هرمز نوروزی نژاد در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: مهرداد صیدی در وزن منفی 100 کیلو و مسعود رستگار در وزن مثبت 100 کیلوگرم دو جودوکار کرمانشاهی هستند که با نظر کادر فنی به اردوی تیم ملی ناشنوایان ایران دعودت شده اند.
وی همچنین در خصوص زمان برپایی اردوی تیم ملی جودو ناشنوایان نیز گفت: این اردو که چهارمین مرحله آن به حساب می آید از روزهفدهم خرداد آغاز و تا اول تیر ادامه می یابد.
نوروزی نژاد در پایان اظهار کرد: تیم ملی جودو ناشنوایان خود را برای حضور در المپیک ناشنوایان که اواخر تیرماه امسال در کشور ترکیه برگزار می شود، آماده می کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.