فضل الله رنجبر روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این ششمین مرحله بازشماری مجدد آراء نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر کرمانشاه است.
وی ادامه داد: در مجموع پنج مرحله قبلی بازشماری صندوق های اخذ رای انتخابات شورای شهر کرمانشاه، 139 صندوق که 33 درصد کل صندوق های رای را شامل می شود، بازشماری شده اند.
رنجبر یادآوری کرد: تمامی صندوق های بازشماری شده به انتخاب خود نامزدها که به نتایج انتخابات معترض بوده اند انتخاب شده است و تعدادی از آن ها نیز در مراحل مختلف بازشماری در محل حضور داشته اند.
فرماندار کرمانشاه تاکید کرد: درخواست بازشماری 307 صندوق باقیمانده اخذ رای از سوی هیات اجرایی شهرستان به هیات نظارت انتخابات استان داده شد که با موافقت رئیس این هیات مواجه گردید.
وی ادامه داد: برای انتخابات شورای شهر کرمانشاه در انتخابات 29 اردیبهشت، 446 صندوق اخذ رای در نظر گرفته شده بود.
رنجبر یادآوری کرد: در پنج مرحله قبلی بازشماری، جای 2 نفر در لیست 11 نفره اصلی و هفت نفره علی البدل تغییر کرده و مابقی تغییرات جزئی و در حد کم یا زیاد شدن آراء بوده است.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.