محمد سهراب بیگ روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هانیه بیداد ورزشکار کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به هفتمین مرحله اردوی آمادگی تیم های روئینگ نوجوانان و جوانان ایران دعوت شده است.
وی ادامه داد: این مرحله از اردوی تیم ملی از امروز (14 خرداد) آغاز و تا پایان همین ماه نیز ادامه پیدا می کند.
سهراب بیگ یادآوری کرد: اردوی تیم ملی روئینگ دختران ایران با حضور 9 ملی پوش دعوت شده از چهار استان کشور در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه همچنین از نیکولا جیوگا به عنوان سرمربی و سولماز عباسی به عنوان مربی تیم ملی روئینگ نوجوانان و جوانان ایران یاد کرد.

** افتتاح سالن اختصاصی سپک تاکرای بانوان کرمانشاه
سالن اختصاصی سپک تاکرا ویژه بانوان استان کرمانشاه با حضور سهراب آزاد رئیس انجمن سپک تاکرای کشور و سید ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان در مجموعه ورزشی کوثر شهر کرمانشاه افتتاح شد.
به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به پتانسیل خوبی که کرمانشاه در رشته سپک تاکرا دارد، ابراز امیدواری کرد با افتتاح این سالن شاهد موفقیت بیشتر ورزشکاران خانم باشیم.
وی همچنین حضور ملی پوشان استان کرمانشاه در تیم های ملی سپک تاکرا را نشان دهنده علاقه و ظرفیت خوب این رشته در کرمانشاه عنوان کرد و گفت: قطعا بخش بانوان نیز می تواند مانند آقایان در عرصه سپک تاکرا موفق باشد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.