به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت االله مصطفی علما در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه، افزود: 15 خرداد مبدا تاریخ انقلاب اسلامی شد چون مردم در این تاریخ به خیابان ها ریختند و از اسلام دفاع کردند.
وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما به سادگی به دست نیامده است، ما وارث خون های شهدا هستیم و باید به خوبی از آن محافظت کنیم.
امام جمعه کرمانشاه به ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: 10 تا 12 میلیون نفر برای ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب به خیابان ها آمدند تا نشان دهند امام در دل ایرانیان جا کرده است.
آیت الله علما، به تاریخ انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای به عنوان رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: این شخصیت والامقام امروز در برابر کفر و دنیای استکبار ایستاده است.
وی ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه ای را می توان امام خمینی جوان دانست که امروز از انقلاب و اسلام دفاع می کند.
آیت الله علما در رابطه با سند 2030 گفت: امکان دارد که چند مورد مطلوب در این سند باشد اما اینها را برای القا فرهنگ های نادرست در سند جاسازی کرده اند.
وی با تاکید بر اینکه باید با مظاهر مخالف اسلام و ضد مردم مقابله کنیم، گفت: مسئولان نظام موظفند که مراقب دستگاه های خبری باشند تا ذهن مردم را به انحراف نکشانند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه آزادی به شکل غربی آن منجر به تباهی جوان و جامعه خواهد شد، افزود: آزادی که غربی ها بر آن تاکید دارند محکوم است و باید با جدیت با آن برخورد کرد.
آیت الله علما با تاکید بر اینکه باید قرآن را ملاک زندگی خود قرار دهیم، گفت: نجات تمام گرفتاری ها قرآن است و ما باید سبک زندگی خود را براساس اصول قرآنی تنظیم کنیم.
امام جمعه کرمانشاه همچنین به برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اظهارداشت: رمضان ماه تصفیه انسان ها است و آنان را از بندهای دنیوی رهایی می دهد.
وی افزود: خداوند تمام انسان ها را همیشه به سعادت دعوت می کند اما ما برای نزدیک شدن به خداوند باید طهارت پیدا کنیم.
امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: تنها بستن دهان و نخوردن غذا در ماه رمضان مهم نیست بلکه باید انسان ها در این ماه قلب های خود را پاک کنند.
آیت الله علما افزود: باید در این ماه خود را از گناهان پاک کنیم تا بتوانیم به خدا نزدیک شویم و بهترین استفاده را از این ماه داشته باشیم.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.