به گزارش خبرنگار ایرنا، یاور محمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری سنقر و کلیایی افزود: اعتبارات پروژه های سال 96 نیز به تایید نهایی رسیده و مسیر قانونی آن در حال اجراست که دستگاه ها بایستی نهایت تلاش خود را برای جذب آن ها به کار گیرند.
وی موضوع بیکاری را از مشکلات مهم امروز جامعه ذکر کرد و گفت: عدم اشتغال، بیشتر تحت تاثیر عوامل روانی قرار گرفته که برای رفع این مشکل و ایجاد امید در بین مردم بایستی از تمامی امکانات و تسهیلات برای جذب سرمایه گذاران بهره گیری شود.
فرماندارسنقر و کلیایی انتخاب مسیر تدبیر و امید در انتخابات اخیر توسط مردم را تبریک گفت و افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات و پیروزی دولت تدبیر و امید، رای به عقلانیت و امیدآفرینی بود که استحکام و اقتدار نظام اسلامی و وحدت و یکپارچگی مردم را به دنبال داشت.
ایجاد فضای مناسب و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان دراین ایام معنوی، مشارکت ادارات در طرح مفتاح الجنه و کمک به نیازمندان واقعی، توجه به حقوق شهروندی و تلاش برای رعایت آن و حضور در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از دیگر موضوعات مورد تاکید فرماندار سنقر و کلیایی بود.
بهروز سلطانی رئیس شبکه بهداشت و درمان سنقر و کلیایی هم از اجرای 31 پروژه بهداشتی و درمانی با 130 میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان خبر داد و گفت: هم اکنون پنج مرکز جامع و پایگاه سلامت شهری و روستایی، کلینیک تخصصی بیمارستان، پروژه بلوک زایمانی، خانه پزشک روستای فارسینج و مرحله چهار هتلینگ بیمارستان با 50 میلیارد ریال اعتبار و پیشرفت فیزیکی قابل قبول در حال اجرا است.
ارائه گزارش برنامه های اوقات فراغت توسط مدیران دستگاههای ذیربط از دیگر برنامه های جلسه شورای اداری امروز سنقر و کلیایی بود.
8066/7446 خبرنگار:هادی رنجبر ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.