به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، جلال عزیزی در دیدار مسئولان هیات های ورزشی استان کرمانشاه با رازانی استاندار که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از مجموع مدال های کسب شده 67 مدال در مسابقات برون مرزی نظیر مسابقات المپیک، جهانی، آسیایی و بین المللی و یک هزار و 305 مدال نیز در مسابقات کشوری بدست آمده است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش مدال های برون مرزی 26.5 و در بخش مدال های کشوری حدود 5.60 درصد در سال گذشته و نسبت به سال 94 رشد داشته ایم.
عزیزی همچنین از وجود 68 هزار و 260 ورزشکار بیمه شده در استان کرمانشاه تا پایان سال 95 خبر داد و گفت: این در حالیست که تعداد ورزشکاران بیمه شده استان در پایان سال 94 به حدود 63 هزار و 380 نفر می رسید.
معاون اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه خاطرنشان کرد: از لحاظ ورزشکاران بیمه شده نیز در استان کرمانشاه طی سال 95 و نسبت به سال قبل از آن با 7.7 با درصد رشد مواجه بوده ایم.
وی یادآوری کرد: در بین هیات های ورزشی استان کرمانشاه، هیات فوتبال با 10 هزار و 559 ورزشکار بیمه شده رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.
عزیزی در پایان گفت: هیات کشتی با هشت هزار و 171 نفر، هیات تکواندو با 6 هزار و 528 نفر و هیات والیبال با پنج هزار و 833 نفر ورزشکار بیمه شده رده های دوم تا چهارم را به خود اختصاص داده اند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.