به گزارش خبرنگار ایرنا، سید ارسلان حسینی شامگاه چهارشنبه در دیدار مسئولان هیات های ورزشی استان با استاندار کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این ستاد 2 هدف را دنبال می کند که یکی از آن ها برنامه ریزی برای تقویت هرچه بیشتر ورزشکاران برای کسب سهمیه این 2 رویداد مهم است.
وی افزود: هدف دیگر این ستاد، حمایت از ورزشکاران کرمانشاهی است که موفق به کسب سهمیه رقابت های آسیایی جاکارتا و المپیک توکیو شده اند تا بتوانند هرچه بهتر خود را برای این مسابقات که بالاترین سطح مسابقات در آسیا و جهان است، آماده شوند.
حسینی ادامه داد: در این ستاد تمامی روسای هیات ها بخصوص آن هایی که احتمال بیشتری دارد تا ورزشکارشان بتواند سهمیه یک یا هر 2 رویداد مهم پیش رو را کسب کند حضور خواهند داشت تا با همفکری و مشورت بتوانیم برنامه ریزی خوبی در این راستا داشته باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ورزش استان طی چندسال اخیر پیشرفت های خوبی داشته است و این موفقیت ها جز با تلاش و همت تمامی هیات های ورزشی استان بدست نیامده است.
وی تصریح کرد: هرچند برخی هیات ها به دلایلی نظیر مشکلات مالی و کمبود اعتبار و امکانات هیات و سالن ورزشی در اختیار خود را به حالت نیمه تعطیل درآورده اند که این موضوع اصلا قابل پذیرش نیست.
حسینی خاطرنشان کرد: مشکلات مالی و اعتباری همیشه وجود داشته اما دلیل نمی شود به دلیل این موضوع دست روی دست گذاشت و منتظر ماند تا شاید اعتباری از جایی رسید و کار را آغاز کرد.
وی گفت: اگر می خواهیم ورزش استان پیشرفت کند باید با وجود مشکلات مالی نیز برنامه داشته باشیم و با حداقل ها بسازیم نه اینکه به بهانه نبود اعتبار کار را تعطیل و در سال های ورزشی را ببندیم.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در ادامه و با تاکید بر اینکه درب اتاق او همیشه به روی اهالی ورزش باز بوده است، گفت: من هرگز اجازه نمی دهم که ورزشکاری ناامید از این اتاق خارج شود چرا که اداره ورزش استان باید خانه امید اهالی ورزش باشد.
حسینی در ادامه از توجه ویژه استاندار کرمانشاه به مقوله ورزش نیز قدردانی کرد و افزود: ایشان همیشه اداره کل ورزش و جوانان را در اجرای برنامه هایشان یاری کرده است و همین همراهی انگیزه بنده و همکارانم را چند برابر کرده است.
وی تاکید کرد: ان شاالله در سال جاری و با حمایت آقای استاندار شورای ورزش و مجمع خیران ورزش یار را تشکیل خواهیم داد تا بدین وسیله گام بلندی در راستای رفع مشکلات مالی ورزش استان برداشته شود.
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه جذب حمایت کننده مالی ورزشی یک موضوع است و حفظ و نگهداری آن ها موضوع مهم دیگر، گفت: متاسفانه ما در استان از اسپانسرهای خود به خوبی نمی توانیم استفاده کنیم و با رفتارهایمان آن ها را فراری می دهیم.
حسینی خاطرنشان کرد: ما باید قدر و منزلت حامیان ورزش استان را حفظ و آن ها را تشویق و ترغیب کنیم که سالیان متمادی از ورزش حمایت کنند اما گاهی اوقات رفتارمان به گونه ای است که آن ها تنها برای یک سال حاضر به سرمایه گذاری در ورزش می شوند و پس از آن عطای کار را به لقایش می بخشند.
وی تصریح کرد: هرچند تمام هم و غم هیات های ورزشی ما نیز نباید به حضور در لیگ ختم شود چرا که ما ورزشکاران زیادی در کشور داشته ایم که در لیگ نیز حضور پیدا نکرده اما مدال طلای المپیک را کسب کرده است.
حسینی در پایان از انتقال هیات های ورزشی شهر کرمانشاه به استادیوم 15 هزار نفری کرمانشاه خبر داد و گفت: این کار برای جلوگیری از تخریب این استادیوم تازه تاسیس در آینده نزدیک صورت می پذیرد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.