به گزارش ایرنا و براساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛ این دانشگاه در میان دانشگاه های علوم پزشکی کشور به ترتیب پس از دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، ایران، شیراز، اصفهان و تبریز بیشترین حجم تولید علم را در سال گذشته میلادی داشته است.
در مجموع چهار هزار و 119 دانشجو شامل 2 هزار و 557 دانشجوی دختر و هزار و 562 دانشجوی پسر در هفت دانشکده پزشکی، دندانپزشکی، پیراپزشکی، داروسازی، بهداشت، پرستاری و مامایی و دانشکده پرستاری سنقر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشغول به تحصیل هستند.
پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نیز به نقل از سرپرست این پایگاه اعلام کرد که براساس اطلاعات استخراج شده از پایگاه استنادی اسکوپوس، 50 هزار و 236 مدرک از جمهوری اسلامی ایران در سال 2016 میلادی در این پایگاه نمایه سازی شده است.
دکتر محمدجواد دهقانی اظهار کرد: در سال 2015 میلادی تعداد مدارک 43 هزار و 620 مورد بود؛ بنابراین در سال 2016 نسبت به سال 2015 کمیت تولید علم کشور از یک رشد 15.2درصد برخوردار بوده است.
وی ادامه داد: براساس اطلاعات مستخرج از پایگاه استنادی اسکوپوس در سال 2016، در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور به ترتیب دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران، شیراز، مشهد، اصفهان، تبریز، کرمانشاه، جندی شاپور، مازندران، بقیه الله، همدان و کرمان بیشترین میزان کمیت تولید علم کشور را داشته اند.
3033/8066 خبرنگار:فرزاد نویدی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.