به گزارش ایرنا، روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز چهارشنبه به نقل از سلیمان محبی اعلام کرد: مدارس هیات امنایی شبکه های گسترده ای از مدارس دولتی هستند که فرایند انتخاب مدیریت آن ها هیات امنایی است و به استناد ماده 9 آیین نامه اجرایی می توانند تعداد کادر آموزشی خود را انتخاب نمایند که این امر به کیفیت خدمات آموزشی و پرورشی کمک می کند.
وی تاکید کرد: با توجه به برنامه سالیانه ای که در بخش های مختلف آموزشی، پرورشی، نیروی انسانی، آموزش اولیا و فضا و تجهیزات، توسط مدیر تنظیم می شود، پس از تایید هیات امنا، در شورای آموزش و پرورش مطرح و مورد تصویب و ابلاغ واقع می شود.

** تحصیل بیش از 12 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه گفت: همچنین تعداد 110 مدرسه غیردولتی روزانه و 10 مدرسه غیردولتی بزرگسال در استان کرمانشاه فعالیت دارد.
محبی افزود: تعداد 12 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی روزانه و همچنین تعداد 14 هزار 578 نوآموز در مراکز پیش دبستانی تحصیل می کنند.
وی در خصوص اشتغال زایی مدارس غیردولتی تاکید کرد: تعداد 811 نیروی آزاد در مدارس غیردولتی استان مشغول به فعالیت هستند که این مدارس در روند کاهش میزان بیکاری استان نقش به سزایی داشته اند.
استان کرمانشاه، با 2 میلیون نفر جمعیت، 325 هزار دانش آموز دارد که در چهار هزار و 600 مدرسه مشغول تحصیل هستند.
در این همچنین استان 24 هزار نفر معلم در امر تعلیم و تربیت دانش آموزان فعالیت دارند و 18 هزار نفر معلم نیز بازنشسته شده اند.
8066/3033 خبرنگار: فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.