فضل الله رنجبر روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ارسال لیست انتخابات به هیات نظارت شهرستان مطابق با مفاد ماده 71 قانون انتخابات و به دلیل اتمام مهلت پنج روزه بررسی شکایات در هیات اجرایی، صورت گرفته است.
وی ادامه داد: هیات نظارت شهرستان نیز موظف است که لیست انتخابات را به هیات نظارت استان برای اعلام نظر ارسال کند.
رنجبر تاکید کرد: هیات اجرایی همواره خود را مطیع قانون دانسته، همچنانکه در ابتدای کار نیز نظارت هیات نظارت را لحاظ کرده است.
رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه با بیان این اینکه هیات اجرایی در ادامه روند رسیدگی به شکایات نامزدها به مر قانون توجه دارد، یادآوری کرد: در جریان بازشماری دوباره 20 درصد صندوق های اخذ رای و در پای هر صندوق، ناظران هیات نظارت شهرستان حضور داشته اند.
وی گفت: پس از اعلام نظر هیات اجرایی در خصوص نتیجه بازشماری، تاکنون جوابیه ای از هیات نظارت شهرستان و استان به فرمانداری کرمانشاه ارسال نشده است.
پس از بازشماری 20 درصد از صندوق های اخذ رای انتخابات شورای شهر کرمانشاه ، تغییراتی در نتایج حاصل شد که از جمله تغییرات ایجاد شده می توان به ورود نفر اول اعضای هفت نفره علی البدل به 11 عضو اصلی شورا و قرار گرفتن نفر یازدهم اعضای اصلی در رده دوم اعضای علی البدل اشاره کرد.
همچنین در ترکیب اصلی نیز یک جابجایی صورت گرفت و آرای غلامرضا امیری و مازیار رضایی نیز دستخوش تغییراتی جزئی شد که در پی آن، رضایی جای امیری را تصاحب کرد.
براین اساس و با توجه به تغییرات صورت گرفته، 11 نفر عضو اصلی شورای شهر کرمانشاه به قرار ذیل است:
1- کامران ملکی
2- ابراهیم مرادی
3- رسول آزادی
4- سیدپیمان موسوی
5- سید حجت الله موسوی اجاق
6- طیب حیدری
7- سالار احمدزاده
8- سید احسان احسانی
9 - مازیار رضایی
10- غلامرضا امیری
11- سیدمیثم موسوی اجاق
اسامی هفت عضو علی البدل شورای پنجم اسلامی شهر کرمانشاه نیز به این شرح است:
1- حسن رحمانی
2- احسان حیدریان
3- ماشاالله حسینی
4- اردشیر زارعی
5- علی اسلام پناه
6- الهام اکبری
7- جبار گوهری
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.