علیرضا ایزدی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه 9 نفر از نامزدهای پنجمین دوره شورای شهر کنگاور و گودین اعتراض خود را در مهلت قانونی تحویل داده بودند، به شکایات آنها ترتیب اثر داده شد.
وی با بیان اینکه به دنبال این اعتراض ها در جلسات مشترک هیات های نظارت و اجرایی بازشماری یکی از صندوقهای اخذ رأی تصویب شد، گفت: از آنجایی که اعتراض نامزدهای شهر کنگاور وارد نبود تنها به دلیل اعتراض کاندیداهای معترض حوزه شهری گودین بازشماری یکی از صندوقهای رأی انجام شد و بعد از این بازشماری تغییری در نتیجه انتخابات انجام نشد.
فرماندار کنگاور گفت: صحت نتایج انتخابات در شهرستان کنگاور تأیید شده و اکنون منتظر اعلام نتیجه نهایی هیات نظارت استان هستیم.
فرماندار کنگاور با اشاره به مشارکت 79 درصدی مردم این شهرستان در انتخابات گفت: اسفندیار رحمت‌آبادی، سوسن سلیمان‌آبادی، روح‌الله بختیاری، ابوالقاسم طاهرآبادی، عباس کاووسی شریف، حسین ادیبان و احمد پروانه به ترتیب عنوان های اول تا هفتم شورای شهر کنگاور را کسب کردند.
وی با اشاره به اجرای بند 2 ماده 73 آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی شهر اظهار کرد: در صورتی که شخصی به تأیید صحت برگزاری انتخابات معترض باشد می‌تواند حداکثر ظرف مدت 2 روز پس از انتشار این آگهی شکایت خود را به هیات نظارت استان مستقر در استانداری اعلام کند.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده و دروازه ورودی این استان غربی است.
8066/7447 خبرنگار:مجید رحمتی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.