رضا نظری روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: لعیا محمدی تیرانداز کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به عنوان یکی از ملی پوشان ایران در رقابت های جام جهانی حضور خواهد یافت.
وی ادامه داد: مسابقات جام جهانی تیراندازی از 16 تا 24 خرداد در شهر گابالای آذربایجان برگزار می‌شود.
نظری خاطرنشان کرد: 15 ملی پوش در 2 بخش تفنگ و تپانچه به رقابت های جام جهانی اعزام خواهند شد که محمدی ورزشکار کرمانشاهی در بخش تپانچه حضور دارد.
وی در پایان گفت: محمدی از ورزشکاران خوب رشته تیراندازی کشور است و سابقه نایب قهرمانی در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا را دارد.

** دعوت از ورزشکار کرمانشاهی به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
دبیر هیات فوتبال استان کرمانشاه از دعوت 16 ورزشکار به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران خبر داد و گفت: در میان نفرات دعوت شده، مهسا نظری بانوی ورزشکار کرمانشاهی نیز حضور دارد.
حسین بیگلری در گفتگو با ایرنا، یادآوری کرد: این مرحله از اردوی تیم ملی فوتسال بانوان ایران از 18 تا 23 خرداد در تهران برگزار خواهد شد.
وی یادآوری کرد: در این اردو از چند ملی پوش به دلیل امتحانات پایان ترم دانشگاهی دعوت نشده که سارا شیربیگی دیگر بانوی فوتسالیست کرمانشاهی نیز جزو همین افراد است.
بیگلری در پایان اظهار کرد: تیم ملی فوتسال بانوان ایران اخیرا در تورنمنت بین المللی روسیه مقام سوم را به خود اختصاص داده بود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.